Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna NR 3

A- A A+

RODO

 
REGULAMIN UDOSTĘPNIANIA DANYCH OSOBOWYCH Z MONITORINGU WIZYJNEGO
 
Celem stosowania monitoringu wizyjnego w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3 jest zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w placówce. Monitoring wizyjny ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa uczniów/wychowanków, pracowników i pozostałych osób przebywających na terenie placówki, a także znajdującego się tam mienia. Innym powodem stosowania monitoringu jest kontrola osób wchodzących na teren placówki.
Zarejestrowane nagrania z monitoringu mogą być często dowodem wypadku, konfliktu, czy też naruszenia prawa (dalej: „zajście”) na terenie placówki.
Mając na względzie ochronę danych osobowych należy przyjąć następujące zasady postępowania w przypadku złożenia wniosku o udostępnienie nagrań z monitoringu:
O dostęp do nagrań z monitoringu mogą wnioskować: 
uczestnicy zajścia bądź osoby ich reprezentujące (np. rodzice/opiekunowie prawni), 
organy ścigania (np. Policja, Straż Miejska, Prokuratura) oraz inne organy publiczne.
Jeśli wnioskodawcą jest uczestnik zajścia bądź osoba go reprezentująca:
Dyrekcja placówki samodzielnie weryfikuje nagranie z monitoringu i bez udostępniania tych nagrań wnioskodawcy samodzielnie stara się rozwiązać problem (poprzez rozmowy indywidualne z uczestnikami zajścia). 
W przypadku podtrzymania wniosku przez wnioskodawcę, Dyrekcja, po ustaleniach z Zespołem IOD (którego przedstawiciel powinien w takim przypadku obejrzeć przedmiotowe nagranie) zaprasza na spotkanie wnioskodawcę oraz osoby lub przedstawicieli prawnych osób, których wizerunki zidentyfikowano na nagraniu w celu umożliwienia wspólnego obejrzenia nagrania w placówce (bez możliwości utrwalania obrazu) - chyba że wspólne obejrzenie nagrania przez osoby nie związane bezpośrednio z danym zajściem mogłoby realnie naruszyć lub grozić naruszeniem dóbr osobistych osoby lub osób bezpośrednio związanych z danym zajściem. Dodatkowo placówka minimalizuje zakres oglądanego obrazu, a tam gdzie jest to możliwe prezentowane są jedynie wybrane "stopklatki". Warunkiem umożliwienia obejrzenia obrazu jest weryfikacja przez Dyrekcję placówki razem z Zespołem IOD, czy dany wnioskodawca faktycznie ma interes w tym, aby skorzystać z takiego uprawnienia. 
Udostępnienie nagrania poprzez OBEJRZENIE nie może prowadzić do WYDANIA KOPII nagrania lub umożliwienia  oglądającemu UTRWALENIA NAGRANIA PODCZAS OGLĄDANIA.
Jeśli wnioskodawcą jest organ ściągania bądź inny organ publiczny:
Placówka ma obowiązek udostępnić nagranie z monitoringu do wglądu organom ściągania lub innym organom publicznym. Udostępnienie kopii nagrania na nośniku następuje WYŁĄCZNIE NA PISEMNY WNIOSEK organu.
W przypadku gdy danym nagraniem zainteresują się organy ścigania należy odmówić indywidualnemu wnioskodawcy (np. rodzicowi) udostępnienia obrazu w postaci możliwości obejrzenia nagrania jedynie w przypadku, gdy w formie pisemnej (pismo lub e-mail) przy okazji pobierania kopii nagrania, ww. organy (służby) zobowiążą Dyrekcję placówki do nieudostępniania nagrań (o co Dyrekcja placówki będzie w każdym takim przypadku pytać te placówki (służby).
Każdy przypadek wniosku o udostępnienie nagrań z monitoringu jest indywidualnie rozpatrywany.
W sprawach nieuregulowanych powyżej decyduje Dyrekcja placówki.
 
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2020 roku.
 
Obowiązek informacyjny zgodny z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 3   w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Emilii Plater 86, 71-635 Szczecin, e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować:się e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
 Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu skorzystania z usług poradni  w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym logopedycznej , na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U., poz. 1000) 
Odbiorcami Państwa danych osobowych są: dzieci, młodzież, ich rodzice
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat . Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Są Państwo zobowiązani do podania danych (* jeżeli osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania należy wskazać ewentualne konsekwencje niepodania danych).
 
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNY Z ART. 13 UST. 1 i 2 ORAZ ART. 14 RODO
 
Klauzula informacyjna klientów Poradni (w szczególności rodziców/opiekunów niepełnoletnich dzieci, osób korzystającym z usług Poradni, nauczycieli, szkół oraz placówek)
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Emilii Plater 86, 71-635 Szczecin, telefonicznie pod numerem tel.: 91 42 27 883 oraz drogą e-mailową na adres
 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się: e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z działalności Poradni w szczególności możliwości udziału w zajęciach, terapiach oraz badaniach organizowanych przez Poradnię na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. h RODO, tj. w celu wykonania obowiązków prawnych nałożonych ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59 ze zm.), ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2198), ustawą Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 967) oraz przepisami wydanymi na ich podstawie m.in. rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 199).
Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe na podstawie przepisów prawa, a także te, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Dane osobowe pozyskane podczas realizacji zadań przez Poradnię będą przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W celu realizacji zadań przez Poradnię są Państwo zobowiązani do podania danych. 
 
Klauzula informacyjna dla pracowników
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 , ul Emilii Plater 86, 71-635  Szczecin , e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązania stosunku pracy, prowadzenia ewidencji pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, zgłoszenia pracownika i członków jego rodziny do ZUS, ich aktualizacji oraz przekazywania informacji o zwolnieniach, prowadzenia rozliczeń z pracownikami i realizacji innych świadczeń pracowniczych, naliczania potrąceń, obliczania składek ZUS, na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 22 (1) par. 1 i 2 Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 5 Karty Nauczyciela, art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59), art. 1, 6 oraz 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 50 lat od ustania stosunku pracy albo 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zakończą Państwo pracę, w przypadku zatrudnienia po dniu 31 grudnia 2018 r. albo gdy został złożony raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych. 
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym - są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową nawiązania stosunku pracy.
 
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 , ul Emilii Plater 86, 71-635  Szczecin , e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3  w Szczecinie, na podstawie: 
art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 22 (1) par. 1 Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 5 Karty Nauczyciela, art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59)
art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
art. 6 ust. 1 lit. b RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych - w takim wypadku dane będą usuwane po upływie 1 roku.
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.
 
Klauzula informacyjna dla osób upoważnionych do odbioru dziecka
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Emilii Plater 86,  71- 635 Szczecin, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w zw. z art. 68 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.) 
Celem przetwarzania jest zapewnienia bezpieczeństwa dzieci i zweryfikowanie tożsamości osoby odbierającej dziecko z przedszkola/szkoły/świetlicy. 
Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne podane przez rodziców/opiekunów prawnych dziecka w celu upoważnienia Państwa do odbioru dziecka z przedszkola takie jak: imię, nazwisko, numer i seria dowodu osobistego, numer PESEL.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z udzielonego przez rodziców/opiekunów prawnych dziecka upoważnienia. Po upływie tego okresu dane osobowe będą przechowywane do celów archiwizacyjnych przez okres określony przepisami prawa w tym zakresie.
Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane osobowe zostały przekazane Administratorowi przez rodziców/opiekunów prawnych dziecka.
 
Klauzula informacyjna dla uczniów/wychowanków i rodziców – po przyjęciu
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3,ul Emilii Plater 86, 71-635 Szczecin, e-mailowo:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce, w tym w związku z realizacją celów dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych placówki w celu wykonania obowiązków prawnych nałożonych art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59) w szczególności takich, jak prowadzenie ewidencji uczniów na potrzeby  udzielanej im pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym logopedycznej ,  prowadzenie dziennika zajęć, 
art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów/wychowanków, pracowników i mienia placówki;
Art. 9 ust. 2 lit. h RODO w celu realizacji procesu nauczania, realizacji zadań z zakresu BHP;
art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,  w celu zapewnienia udziału w diagnozie, udziału w  zajęciach terapii.
Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Dane osobowe będą przechowywane co najmniej do końca okresu, w którym uczeń będzie uczęszczał do placówki lub do czasu wycofania zgody, zgłoszenia sprzeciwu, a w każdym razie przez okres wskazany przepisami związanymi z wypełnianiem obowiązku prawnego przez placówkę.
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych w celu wykonania przez Administratora obowiązku prawnego jest wymogiem ustawowym. W celu uczęszczania ucznia do placówki są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje niemożnością realizowania zadań przez placówkę względem ucznia. Podanie danych udostępnionych na podstawie zgody jest dobrowolne, a brak zgody spowoduje niemożność zrealizowania zamierzonego celu, lecz nie wpłynie na realizację głównych zadań przez placówkę względem ucznia.
 
Klauzula informacyjna dla osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
 
 Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna     Nr3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 , ul Emilii Plater 86, 71-635  Szczecin , e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
Państwa dane osobowe są przetwarzane do celów związanych z działalnością Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych przy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3  w Szczecinie, w tym w celu realizacji przysługujących Państwu świadczeń socjalnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z obowiązkiem prawnym nałożonym na Administratora ustawą z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe na podstawie przepisów prawa, a także te, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do zrealizowania przysługujących Państwu świadczeń socjalnych z ZFŚS, a także przez okres dochodzenia do nich praw lub roszczeń. Po upływie tego okresu dane osobowe będą przechowywane do celów archiwizacyjnych przez okres określony przepisami prawa w tym zakresie.
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do skorzystania ze świadczeń socjalnych finansowanych z ZFŚS. Odmowa podania danych spowoduje niemożność przyznania świadczenia z ZFŚS.
 
Klauzula informacyjna dla kontrahentów
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Emilii Plater 86, 71-635 Szczecin, telefonicznie pod numerem tel.: 91 42 27 883 oraz drogą e-mailową na adres
 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Z Inspektorem Ochrony Danych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 3 w Szczecinie kontakt możliwy jest pod numerem tel. nr 91 85 22 093 lub adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umów.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z zawartej umowy.
Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest przez Państwa dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i realizacji umowy. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji umowy.
 
Klauzula informacyjna dla osób znajdujących się w zasięgu monitoringu
 
OBIEKT MONITOROWANY
Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 , ul Emilii Plater 86, 71-635  Szczecin , e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 4227883.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. 
Dane osobowe są przetwarzane w celu prowadzenia działań w zakresie zachowania bezpieczeństwa i porządku w placówce, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) w zw. z art. 68 ust. 1 pkt 6.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
Dane osobowe pozyskane w drodze monitoringu będą przechowywane do 3 miesięcy od dnia nagrania.
Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (ograniczony zakres), ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Niepodanie danych skutkuje odmową wstępu na teren placówki.
 
 

Copyright by Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. © 2017. All Rights Reserved.